Tjock eller inte?

Hallå på er!

Mamma tjatar konstant om att jag är "tjock". Upp till bevis säger jag!
Jag har dock inte riktigt förstått innebörden av det där med att vara "tjock" - är det bra eller dåligt?
Är det någonting man vill sträva mot eller undvika? Hon säger saker som "Åh min lilla tjockis, du är så fin!", medans mammas vänninor säger saker som "Haha, f*n vad tjock han är!". Det är liksom ett helt annat tonfall. Är faktiskt förvirrad!


På vänstra bilden: Här är jag någonstans mellan 3  månader gammal, väger ca 1,5-2 kg.
På högra bilen: Tagen för ca en månad sedan, alltså är jag runt 7 månader, och väger 4,5-5 kg.


Ps. Ser ni hur mycket saker som ligger på golvet på den högra bilden? HAHA det är jag och Vilja som stökar till det för mamma och mormor! Skitkul ju.


<3 - Lillebror


Kommentarer
Postat av: Therese

Min Torkel är 8 månader, och väger också 4,5-5 kg :P Han är inte tjock, men han har en kraftig kropp :P

2011-01-19 @ 10:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0